Wykonujemy marketingowe testy preferencji, testy różnicujące, testy porównawcze, a także inne badania w uzgodnieniu ze zleceniodawcą.
Zakres badań, wielkość panelu (od 25 do 200 osób), rodzaj pozyskiwanych informacji marketingowych, testów preferencyjnych, różnicujących i porównawczych są każdorazowo uzgadniane ze zleceniodawcą. Czas badania i ilość próbek wyrobu jest zależna od rodzaju badania.
Dysponujemy ponad 800 osobowym panelem probantów w różnym przedziale wiekowym, zawodowym, o różnym stopniu wykształcenia. Każde zlecenie oparte jest o indywidualne ankiety. Posiadamy duże doświadczenie w interpretacji wyników badań.
Zakres badań, wielkość panelu (od 25 do 200 osób), rodzaj pozyskiwanych informacji marketingowych, testów preferencyjnych, różnicujących i porównawczych są każdorazowo uzgadniane ze zleceniodawcą. Czas badania i ilość próbek wyrobu jest zależna od rodzaju badania.
Dysponujemy ponad 800 osobowym panelem probantów w różnym przedziale wiekowym, zawodowym, o różnym stopniu wykształcenia. Każde zlecenie oparte jest o indywidualne ankiety. Posiadamy duże doświadczenie w interpretacji wyników badań.